٢٠٠٩-٠٢-٠٤

البوم عمرو دياب المتسرب

زى كل سنة وربنا ميقطع عادة كام اغنية من البوم عمرو دياب الجديد اتسربوا , بس السنة دى فى رايى احلا من المتسربين قبل كده

والاربع اغانى هما :

الا حبيبى , مكنتش ناوى , بعدت ليه , لما قابلتك

وفى موقع من المواقع عرض كلام على لسان عمرو دياب بيقول على ان الاربع اغانى دول بروفات مبدئية وللى حيحصل بالظبط :

مكنتش ناوى ولما قابلتك حينزلوا بنفس الشكل للى اتسربوا بيه مع الاختلاف الكبير فى الجودة حيث - والعهدة على الراوى - ان الجودة للى اتسربت اقل ب 20 مرة من اللى موجودة فى اللبوم والاغنيتين التانيين حينزلو بشكل مختلف خالص عن اللى اتسربوا بيه .

كلمات الاغانى :


مكنتش ناوى :

مكنتش ناوى اودعك بس انت مفهمتش ومشيت ومحاولتش تسمعنى او اسمعك
ده انا كنت لسه بكلمك وبقولك ايه فيا صعبتها عليا معرفتش افهمك
ان ليه سعتها مجاش فى بالى كلام لحظت ما قولت سلام ليه سكت جرالى ايه
اذاى اسيبك تمشى كده علطول وانت اللى كنت بقول من الدنيا طلعت بيه
ده انا لو عليا ياحبيبى عايزك هنا جنبى ومفيش حاجه فى قلبى ياريت تفهم كده
لا حبى ليك عمره انتهى ولا قولت نتفارق انت اللى بتفارق اوهام وخلقتها

بعدت :

بعدت ليه خلتنى اكسر اقل حاجة فى دنيتى ليه لما اقابل غيرك لسه حاسس غربيتى
ليه انت بس الى فى عينيا مهما اشوف دايبه
ليه الى جى مكان لى غيرك مش عاوز اعيشو ابدا
بعدك فى ناس عايشين لراحتى ولا عارف اعيش براحتى ده انا راحتى بعدك فى وحدتى
مجاش فى بالى قبل منك انى احب الحب ده عملت ايه فيا ومشيت خلتنى بعدك اعيش كدا
علمت قلبى حلم واحد بيك وبس بيحلمو معرفش ينطق غير بحبك مهمو ده الى اتعلمو



لما اقابلتك

وليه انا ده يبقى حالى وليه انت دايما فى بالى
ليالى وراها وهو ده حالى بحبك وهعمل ايه ايه ايه
ليه يوم ما قابلتك قولت انا ليه اتغيرت بقيت كده ليه
احساس عمرى ما حسيت بى احساس قلبى بحبك
مين بيحب بيعرف ليه ليه يا حبيبى بحبك
وليه انا ده يبقى حالى وليه دايما فى بالى
ليه يوم ما قابلتك قولت انا ليه سبت ايدى فى حضن ايديك
ولقيت قلبى بيجرى عليك ولقيت نفسى بحبك


والرابعة بصراحة متتكتبش ... تتسمع بس عشان مفيهاش كلام فيها توزيع ولحن كلمتين وبيتقالوا كتير بس تستحق انك تسمعها وتستمتع بالتوزيع وللحن الجامد

البوم عمرو دياب وياه

ليست هناك تعليقات: