٢٠٠٧-١١-١١

فى الجون

انا شايف :

يخرب بيتك يا عرجون
تتشد عضلتكم ياتونسة
ملعون ابو اللعب للى مش لعب
ايه التحايل واللؤم والخيابة ديه
تضييع وقت وضرب وتدليس ورشوة
هيا كورة ولا منحة رز
يارب يتحجزوا هناك ويضربهم جاكى شان ويحرقهم تنين رخم

هرتلة نصية :

هو : للى سبق كل النبأ
انا : هو لسه فيه حد بياكل جرايد

افكار مجنونة :

عاوز اعمل حملة اسمها " وسعوا البنطلون " بس لحد دلوقتى مش عارف اوسعه ليهم ازاى

حاجات سمعتها بودانى :

وضطريت اعدى بين عشرين واحد وكل واحد سلم عليا بطريقتوا
و عمرى ما تخيلت ان فى حد شبهى للدرجة دى و مكنتش متخيلة انى محتاجة ده يعنى



هناك ٦ تعليقات:

غير معرف يقول...

ممكن أستغل المساحه دى واعمل اعلان صغير
16 نوفمبريا جماعه..مستنياكو يوم الجمعه الجايه الساعه 8 م..قاعة الحمكمة بساقية الصاوى
هانتقابل ونحضر حفلة لفرقة أيامنا الحلوه..واحده من اكبر التجمعات البلوجرية المهمه
تعالوا وقولوا للحبايب

micheal يقول...

الله يخرب بيت العرجون..{بنا ينتقم منه
أنا عملتع جروب علي الفيس بوك فيه أخبار مثيره
go 2 hell ya argoon..ahly will remain the best
tht is the name of the group
:D
تحياتي

Unknown يقول...

العرجون بقي منه لله

هو يجبلنا حقنا

الحمله دي شكلها حلو اوووووووي

بس هتعملها ازاي (:

Unknown يقول...

احمد انا مررتلك تاج

(:

Unknown يقول...

احمد انا مررتلك تاج تاني (:

FemTo يقول...

منورينى ياجماعة والله واكيد حنضم للجروب يامايكل , حعمل الحملة دي يا اسراء بانى حخلى الموردين يشتروا بنطولنات اكش لارج بس :) وشكرااا على التاجات حجاوبهم لما ارجع ان شاء الله,, ربنا ميحرمنا منك يارب