٢٠٠٧-٠٥-٠٥

كلمة واحدة
كلمة حرد بيها على كل للى عملتوا فيا
كلمة مش ممكن تعبر على للى جوايا
حاسس كانى عبرت القناة
انا نجحت فى الرسم
هيهههههههههههههههه

لو مستغرب الموضوع حبقى احكى عليه بعدين عشان ديه ملحمة
لازم تتعملوا منها كلكم:)

حروح افرح شوية وجااااااى..وشكم حلو عليا يا بلوجرز


هناك ٨ تعليقات:

سابرينا يقول...

مبرووووك النجاح!!!!!!

FemTo يقول...

الله يبارك فيكى يارب..نورتى البلوج:)

Unknown يقول...

مبروك يا باشا

غير معرف يقول...

ألف مبروك يا فندم
فرحتلك من قلبى والله
دى اول مره أزور فيها مدونتك واتمنى انها ماتكونش الاخيره
انا عندى مدونتين
واحده خاصه بيا والتانيه مدونه علميه شركه بينى وبين زمايلى
شوف تحب مين فيهم

رينـــــــــــا يقول...

رسم!!!!!!!!!!!!!!

على العموم مبروك:S:S:S

FemTo يقول...

الله يبارك فيكم يارب..حسستوا الواحد ان فيه ناس بتفرح لانجازو فى الحياة :)



مش فاهم حاجة

الله يبارك فيك يارب..اهلا وسهلا بيك ونورت البلوج


وينكى

اه شفتهم مش عارف فى الاول مكنوش بيظهرو ليا ليه..نورتى البلوك

رينا

الله يبارك فيكى

اه انا اصلى فى كلية هندسة ومن ساعت مدخلتها وانا معايا رسم ..تقريبا شايله من الثانوية العامة:)

فواخد الرسم بالتبادل انجح فى بتاع سنة فاشيل للى بعديه ..لحد مربنا كرمنى واخيرا نجحت فيه مش عارف مجهود ولا زهقوا منى
المهم المحصلة..نجحت هيااااااااااااا

نورتنيا..متقطعيش الزيارات

رينـــــــــــا يقول...

ههههههههههههههههههههه
ايوة كدا فهمت
انا افتكرتك فى كي جى وان يا راجل:D:D:D

هما الى بيفرحوا اوى بالرسم

مبروك المرة دى وانا فاهمه

FemTo يقول...

فكرتينا بالشباب..ايام الكجى تو كانت احلا ايام..:)

الله يبارك فيكى وياريت تنورينا علطول