٢٠٠٧-٠٣-٢١

مين


واحد غيرى بلقيه فى كل مكان
شكلى معرفهوش وبيشبه هوه عليه
مش انا ده انا واحد غيره

يمينى هوه شماله عامل اكنه بيكلم بس مش سمعله صوت
واقف قدامى سادد طريقى مش عاوزنى افوت

انا مش انتا انا واحد تانى لسه مجاش
مش شبهنا ومش غيرنا خايف يطلع وسيبنى محتاس
قدام مراية

هناك ٣ تعليقات:

غير معرف يقول...

سلام عليك يا femto
شفت انا اول واحدة اعمل تعليق و انت كنت اول واحد تعمل عندي تعليق و لنفس الموضوع
للدرجة دي الموضوع اثر فيك
بس تناولته بطريقة جميلة اوي
متخليهوش يسد طريقك ..خليه صاحبك لانه هيكون رغم عنك في كل مكان معاك
و للاسف مش ممكن هيطلع
بوست جميل

احييك
سلام
مها

FemTo يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله يا مها
سباقة للخير دايما :)

اياريت هو يرضى بس المشكلة انه كل واحد فينا فاكر انه الصح وبيطلع التانى غلطان وفيش غير المصالحة الوطنية بس ياريت ميطلعش فلسطيننى ويعيل بعديت :)

غير معرف يقول...

مهما عملنا عشان نشوفنا من عيون غيرنا مش حنعرف
لانها ببساطة طبيعة البشر يا فيمتو
بالمناسبة كلامك جميل و معبر كالعادة