٢٠٠٧-٠٦-٢٣

كشرى ابو طارق

الموقع ده عاجبنى اووى مش عارف ليه ..من اول متدخل واغنية شعبولة عن ومعلومات عن الكشرى بجد تحفة

لما اجى القاهرة اكيد حروح اكل فيه..بس معقول حتى الكشرى ليه موقع اييييييييييييييييييييه

لو حد عارف مكانه يبعتلى حاجة يجماعة ..هيا فين معروف ديه صحيح؟

هناك ٦ تعليقات:

غير معرف يقول...

في شارع معروف بوسط البلد
قريب جداً من سينما أوديون

دي وصفة من واحد اسكندراني :)

غير معرف يقول...

هو انا اه من القاهرة بس اكبر معلومة ممكن اديهاك انه فى وسط البلد بس اكيد يعنى حاطين العنوان فى الموقع
على فكرة الكشرى بتاعه معدى جدا

غير معرف يقول...

سلام عليك يا femto
انا سالت عن المحل ..اتقال لي انه في شارع شامبليون في التحرير
:)
enjoy it
سلام
مها

Unknown يقول...

ههههههه

لأ مش ممكن بجد

ده انا افتكرتك بتهزر

أخدت بالك ان الموقع بالانجليزي

FemTo يقول...

ali
>>>

عاوزنى اتوه ولا ايه يا على :)

SasoOo
>>>>>>
قشطه يا ساسو..متبعتيلى طبق كده
اعملى معايا الواجب

mAha
>>>>
وعليكم السلام يا مها ..حتوه انا كده
طب بعيد عن محطة القطر :)


Esraa
>>>>>

اه ..فيه نسخة انجليزية ,, حتى الكشرى بقه ليه سايت وتكنولوجيا بس دمه خفيف اووى ..ايه رايك فى الاغنية بتاعت شعبولا :)

غير معرف يقول...

تعالى وانا اوديك
من غير وصفات ولا حاجه دا جنب شغلى
بس بقوا يستعبطوا اليومين دول ويقللوا الكميه عشان الحاجه غليت
بص عندى اختراع تانى
محل تحفه عامل اختراع
كشري بالشاورما
حاجه لوووز يعنى