٢٠٠٧-٠٤-٠٢

تاج تو باى تو

هييييييييييييييييييييييه تااج تانى..بس جه فى وقته بقالى مدة حاسس بسكون وهدوء غريب عليا
ومش حاسس باى حاجة عشان اكتبها فى البلوج..شكرا للاميرة اسراء على هذه التدبيسة الجميلة

هل كنت طالب متفوق فى الدراسة؟
مش حكاية شاطر مكنتش بعرف اعمل ايه وانا فى البيت فبسلى نفسى واذاكر
بس بعد م اكتشفت الكومبيوتر لقيت هوايات مسلية اكتر :)

ايه هيا اكتر مادة بتحبها واكتر مادة بتكرها؟
انا بحب الكيمياء اووووى..بحس انها لذيذة كده..ههههههه افتكرت حاجة عجيبة شوية
لحد 2 اعدادى كنت بفتكر الحاجات اللى بناخدها فى المدرسة بخدها عشان ننجح
ومكنتش بفتكر انها حقيقية يعنى..بجد والله مش بهزر

اكتر مادة بكرها الاحصاء اللى فى الثانوية العامة واللى بسبها قضيت او سنتين فى الكلية فى شبين
بس الحمد لله حولت بمعجزة ورجعت اسكندرية تانى :))

كنت عاوز تطلع ايه وانتا صغير؟؟
طبيب جراح :) كنت كل ماشوف فيلم بتمنى اطلع زى البطل بتاعه مرة حرامى مرة طيار مرة قبضة الهلالى :)


هل تسعد عندما يمرر لك احد تاجات؟
اكيد بسعد وبسعد جدااا جدااااا..بتبسطت انه وهو قاعد وبيكتب على الكيبورد افتكرنى وراح جاب الينك بتاعى وحطه
اكنه بعتلى SMS :)

بتفرق معاك مين للى بعتهولك وبتاثر على فرحك قد ايه بالتاج؟
اطلاقاااا..بس ساعات لما بيجى من حد مش متوقع انه يبعتلك تاج بيبقى ليها سحر خاص .جدااا:)

بتستمتع لما بتجاوب على تاج؟
اكيد..بفتكر حاجات وبتبسط لو مفرحة وبتبسط لو وحشة عشان بقت ذكرى..بس عادة
البنى ادم بيبحب يتكلم عن نفسه ومش كتير اللى بيسمه فبيلاق التاج فرصة للفضفضة

هل التاج ليه اهمية حقيقية؟
اكييد..اصلك لما بتدون بتكتب حاجات مش بتوضح كل الابعاد لشخصيتك او حاجة الناس ممكن
تحب تعرفها عنك..لكن التاج بيزنقك تحت السبوت وبيقلك قرر عشان الناس تعرفك

فكرت تعمل تاج ليك؟
لا والله..بس افكر ليه لا :)

بتحب تقرا اجابات التاجات عند المدونين التانيين؟
تصدق لو قلتلك انا بحب اقرا اجابات التاجات والتدوينات اللى بيحكى فيها المدون عن موقف حصله
او حاجة حسها..بحس بنوع من العائلية :) او تشارك الخواطر وانا بحب النوع ده اوووووى

لما بترد على تاج بتراعى ايه؟
براعى الصراحة..وامسك نفسى شوية عشان بحب اهزر كتيرررر :)

بتحب تكر التاج لمين؟
لكل اللى بحبهم واللى بحب اشوف حيجاوب عليه ازاى وبكده احبهم كترر.. يابختهم :)))

بتلتزم حرفيا باسئلة التاج؟
اه طبعاااا:) هو فيه حد امتحن امتحان هو عمله

ما انواع التاجات اللى بتحبها؟
التاجات الايديل :) كله حلو بس بحب اللى بيخلينى اكتب كتيرر فيه واحكى عن ماضيا المشرق :))

بتممر التاج لمين؟

ساسو

غربة وطن

لحظات





هناك تعليقان (٢):

Unknown يقول...

أنا أول واحده ((:
شكرا علي سرعة الاستجابه, وربنا يبسطك كمان وكمان , ياسيدي, وليك عليا كل مايجيلي تاج أدبسك فيه(:
بس ماترجعش تدعي عليا بس
بس حد في الدنيا يتسلي في المذاكره.

FemTo يقول...

:))
اهلا ومستنى التاجات الجديده :P

لا متخفيش مش حدعى عليكى..حدعيلك والله :)

اه كنت بتسلى بالمذاكرة شوفتى الخيبة :(